Monikanavainen B2B-myynti

Myy enemmän ja tehokkaammin kohtamaamalla asiakkaasi siellä, missä he haluavat ostaa. Lue lisää monikanavaisen myynnin johtamisesta oppaasta.

Lataa opas

Monikanavainen B2B-myynti

Monikanavainen B2B-myynti

Myös B2B-liiketoiminnassa asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut. Osa asiakkaista ei enää halua olla tekemisissä myyjien kanssa yksinkertaisten transaktioiden kohdalla. Yritysten on kyettävä kohtaamaan asiakkaat siellä, missä he haluavat ostaa.

Perinteisen henkilökohtaisen myynnin rinnalle nousee paljon uusia kanavia. Samalla kuitenkin kokonaisuuden johtaminen muuttuu haastavammaksi. Missä kanavissa yritykseni pitäisi toimia? Kuinka johdan erilaisia kanavia sekä yhtenä kokonaisuutena, että kanavien luonteet huomioiden.

Oppaassa pureudumme monikanavaisen B2B-myynnin haasteisiin ja esittelemme viitekehyksen monikanavaisessa ympäristössä toimimista varten. Lisäksi käymme läpi monikanavaisuuden aiheuttamia vaatimuksia tietojärjestelmille.

Sisältö:

  • Mitä on huomioitava kohdattaessa asiakas monikanavaisessa ympäristössä?
  • Kuinka eri tavoin toimivia kanavia johdetaan kokonaisuutena?
  • Eri kanavien ominaispiirteitä
  • Monikanavaisen myynnin viitekehys
  • Monikanavaisuuden vaatimukset järjestelmiltä

Lataa opas alta!

Lataa opas

Lataa opas täyttämällä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen ja klikkaamalla "Lataa opas". Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.