Asiakasrekisteristä johtamisen työkaluihin
Liiketoiminta synnyttää jatkuvasti valtavia määriä dataa. Tästä datasta ei kuitenkaan ole hyötyä, jos sitä ei saada johtamisen ja päätöksenteon tueksi oikeassa muodossa ja oikealla hetkellä.
Lue lisää: Dataohjattu markkinointi ja markkinoinnin automaatio | Myynti ja CRM | Asiakaspalvelu ja kenttähuolto | Erityisratkaisut ja sovelluskehitys
Me emme vain laita CRM-järjestelmiä pystyyn. Autamme asiakkaitamme myös tuomaan toimintamallinsa ja prosessinsa järjestelmiin, mahdollistaen aidon tiedolla johtamisen – oli kyse sitten myynnistä, markkinoinnista tai asiakaspalvelusta.
Kerralla ei kuitenkaan kannata haukata liian isoa palaa, vaan lähteä liikkeelle ketterästi ja laittaa eniten hyötyä tuova asia kuntoon. Kerättyjen oppien pohjalta toimintaa voidaan kehittää sopivaan tahtiin. Biit on kumppanisi matkalle kohti asiakaskeskeisyyttä.
Syvän Salesforcen teknologiaosaamisen lisäksi tuomme asiakkaillemme parhaita käytäntöjä ja autamme heitä kehittymään asiakaskeskeisiksi ja tiedolla toimintaa johtaviksi yrityksiksi. Emme jää syytämään ulos kalvoja, vaan viemme asiat käytäntöön nopeasti ja ketterästi.
Lue lisää: Matkaopas Salesforcen maailmaan
