Jatkuvat palvelut ja Salesforce-tukipalvelut

Haluatko varmistaa, että Salesforce tuottaa sinulle jatkossakin merkittävää lisäarvoa? Silloin järjestelmää on syytä kehittää sitä oman liiketoiminnan kehittyessä.

Salesforce on teknologia-alusta, joka on suunniteltu skaalautumaan ja muuntumaan organisaation tarpeiden mukaan. Harvalta organisaatiolta kuitenkaan löytyy itseltään niin syvää Salesforce-osaamista, että järjestelmää pystyttäisiin kehittämään pelkästään omin voimin tai mahdolliset haastavat tilanteet ratkomaan ilman ulkopuolista apua.

Jatkuvat palvelut takaavat, että Salesforce-ympäristösi rullaa taustalla sulavasti päivästä toiseen. Jatkuvien palveluiden avulla saat eri tilanteissa apua nopeasti sekä jatkuvaa tukea järjestelmäsi kehittämiseen.

Kuinka voimme auttaa?

Kaipaatko apua järjestelmän ylläpitoon ja pienkehitykseen?

Me olemme apunasi juuri niin paljon kuin tarvitset.

Tekninen tuki

Aina voi tulla mutkia matkaan.  Kun kaipaat ulkopuolisen asiantuntijan apua, meidän paikalliset asiantuntijamme pystyvät auttamaan nopeasti kaikissa ongelmatilanteissa.

Pienkehitys

Salesforce kehittyy alustana jatkuvasti. Me autamme sinua ottamaan käyttöön hyödylliset uudet toiminnallisuudet sekä varmistamme, että järjestelmäsi toimii myös isompien päivitysten jälkeen moitteettomasti. Olemme tukenasi myös järjestelmän jatkuvassa hiomisessa, kuten esimerkiksi uusien raporttien tai mittaristojen rakentamisessa.

Tarjoamamme palvelut

Tarjoamme kahta erilaista palvelutasoa.

Kevyt

Kevyessä paketissa veloitamme toimeksiannoista tuntiperusteisesti niin, että pienin toimeksianto on vain tunnin laajuinen. Laskutamme sinua kehitystyöstä puolen tunnin tarkkuudella. Paketti sopii kaikenlaisille ja kaikenkokoisille yrityksille.

Kattava

Kattavassa paketissa saat kuukausimaksulla 40 työtunnin edestä kehitystyötä kuukaudessa sekä nimetyn henkilön, johon voit olla aina yhteydessä. Lisämaksusta tarjoamme sinulle myös SLA-palvelua. Tämä vaihtoehto sopii yrityksille, jotka hyödyntävät Salesforcea monipuolisesti ja ovat jo tunnistaneet järjestelmässään useita kehityskohteita.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Minkälaisessa tilanteessa minun kannattaa harkita jatkuvien palveluiden tilaamista?

Itse asiassa harvalla meidän asiakkaallamme on syvää Salesforce-osaamista omasta takaa. Tällaisessa tilanteessa jatkuvat palvelut on kustannustehokas tapa varmistaa, että Salesforce kehittyy oman liiketoiminnan mukana ja saadaan nopeasti kuntoon mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Voinko tilata jatkuvat palvelut, vaikka en ole Biitin asiakas?

Kyllä voit. Jatkuvat palvelut on tarkoitettu kaikille Salesforcea käyttäville organisaatioille. Meillä on asiakkaina monia sellaisia yrityksiä, joilla on ollut matkan varrella useita Salesforce-kumppaneita.

Joudunko varautumaan pitkiin jonotusaikoihin tai asioimiseen minulle vieraalla kielellä?

Meidät tavoittaa ongelmatilanteissa nopeasti sähköpostitse. Lisäksi tuotamme palvelut paikallisesti Suomessa, joten voit asioida kanssamme vaivattomasti suomeksi tai englanniksi.

Haluaisin tilata kattavan paketin, mutta en ole varma tarvitsenko joka kuukausi 40 tunnin edestä kehitystyötä. Mitä minun kannattaisi tehdä?

Pyrimme aina löytämään asiakkaan kannalta toimivan ratkaisun. Mikäli organisaatiollanne ei ole tarvetta niin laajalle jatkuvalle kehitystyölle, niin suosittelemme keräämään kaikki kehitysideat yhteen ja toteuttamaan ne pienprojektin tai -projektien muodossa.