–Tavoitteellisuutta vai arpapeliä?

Dataohjattu myynti tuo tuloksia

Myynnin johtamisen ei kuulu olla arpapeliä. Datan ja oikein rakennettujen järjestelmien avulla varmistat, että myyntitavoitteet myös saavutetaan.

Salesforce CRM ja dataohjattu myynti

Myynti ja myynnin johtaminen sisältävät paljon liikkuvia osia, jolloin kokonaisuuden hallinta voi olla haastavaa. Hyvä asiakkuudenhallintajärjestelmä eli CRM-järjestelmä on myyntityön ja myynnin johtamisen tuki, ei pakkopullaa.

Myynnin johdon ajan ei pidä kulua rutiineihin, vaan myynnin valmentamiseen ja asiakasrajapinnassa toimimiseen. Myyjä näkökulmasta CRM:n tulee olla helppokäyttöinen työkalu, jonka ansioista myyjällä on aina asiakastilanteen hallinnassa tarvittavat tiedot käytössä. Se myös ohjaa myyjää prosessissa eteenpäin, nopeuttaen myyntiprosessia.

Salesforcen CRM Sales Cloud on helppokäyttöinen ja suoraan mobiiliin valmis CRM-järjestelmä, jonka saa nopeasti käyttöön ja jota on tarvittaessa mahdollista laajentaa lähes rajattomasti. Sales Cloud mahdollistaa myös myynnin johtamisen analytiikan avulla ja tekoälyn tuomisen myynnin tueksi.

Double Biit CornersHaluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Lue lisää: Nopea CRM:n käyttöönotto | Myyntityön tehostaminen | Käytön laajentaminen | Myynnin johtamisen ratkaisut ja tekoäly | Markkinoinnin ja myynnin integraatio |

Miksi Salesforce?

  • Salesforce mahdollistaa juuri sinun myyntiprosessien rakentamisen järjestelmään, oli kyse sitten myyntisuppilosta, KAM-toiminnasta tai mistä tahansa muusta prosessista.
  • Helppokäyttöinen selainkäyttöliittymä ja mobiilisovellus tekevät myyjien päivittäisestä työstä miellyttävämpää ja tehokkaampaa.
  • Monipuoliset raportointi-, mittaristo- ja analytiikkatoiminnallisuudet nostavat myynnin johtamisen reaaliaikaisella datalla kokonaan uudelle tasolle.
Haluatko lukea lisää Salesforcesta? Lataa ilmainen Matkaopas Salesforcen maailmaan -opas.

5 estettä parempaan myyntiin

Suomalaisissa yrityksissä on merkittävästi potentiaalia tehostaa myyntiä kehittämällä prosesseja ja järjestelmiä.

Havaitsimme teettämässämme tutkimuksissa viisi merkittävää trendiä myynnin johtamisessa CRM-järjestelmän avulla, jotka avaamme tarkemmin maksuttomassa CRM myynninjohtamisessa - 5 estettä parempaan myyntiin -raportissa.

Lataa raportti täältä
Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Nopea CRM:n käyttöönotto

CRM:n käyttöönotosta ei kannata tehdä massiivista ja pitkäkestoista hanketta, jonka hyödyt ovat saatavilla vasta joskus tulevaisuudessa, vaan ottaa tärkeimmät ominaisuudet käyttöön nopeasti ja jatkaa kehitystä helposti hallittavissa olevissa paloissa, priorisoiden eniten hyötyä tuovia kohteita. Autamme ottamaan Salesforcen CRM:n käyttöön ketterästi ja nopeasti.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Myyntityön tehostaminen

Työkalujen käyttöönotossa ei ole kyse pelkästään teknologiasta, vaan paras mahdollinen hyöty näistä saadaan irti, kun myös organisaation toimintaa kehitetään. Tuomme parhaat käytännöt Salesforcen tuotteiden hyödyntämiseen ja autamme saamaan kaiken irti näistä ratkaisuista.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Käytön laajentaminen

Autamme laajentamaan Salesforcen tuotteiden käyttöä, oli kyse sitten esimerkiksi uusien ominaisuuksien tuomisesta nykyisiin työkaluihin tai käytön laajentamisesta kokonaan uusille käyttäjäryhmille ja käyttökohteisiin. Kun esimerkiksi markkinointi ja asiakaspalvelu tapahtuvat samalla alustavalla toimivien tuotteiden kautta, on kaikki tarvittava tieto välittömästi kaikkien käytettävissä.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Myynnin johtamisen ratkaisut ja tekoäly

Tuloksellisen myynnin johtamisen kannalta on tärkeää tietää, missä mennään ja mitä tapahtuu. Tämä tarkoittaa muun muassa KPI:iden (key performance indicator) määrittelyä sekä mittaristojen (dashboard) ja raporttien rakentamista. Salesforcen ekosysteemistä löytyy kehittyneet työkalut myös myynnin analytiikkaa varten ja tekoäly tuo kokonaan uusia mahdollisuuksia myynnin tehostamiseen.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin ja myynnin integraatio

Varsinkin B2B-liiketoiminnassa markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on nykyisin yhä kriittisemmässä osassa. Autamme saamaan yhteistyön käyntiin sekä työkalujen että käytäntöjen osalta.

Salesforcen ratkaisut käyttöön ketterästi

Olemme auttaneet asiakkaitamme hyödyntämään Salesforcen teknologioita jo yli vuosikymmenen ajan ja olemme Salesforcen Platinum Consulting Partner. Käytämme mielellämme ketteriä toimitusmenetelmiä, jonka ansiosta uutta ratkaisua pääsee hyödyntämään nopeasti. Emme jää syytämään ulos kalvoja, vaan viemme asiat käytäntöön ketterästi

Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme asiakkaitamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta. Haluamme, että saat ratkaisustasi parhaan mahdollisimman hyödyn irti – mahdollisimman nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Sales Cloud

Sales Cloud

Sales Cloud on Salesforcen pilvipohjainen maailman johtava CRM-ratkaisu, jota usein kutsutaan vain Salesforceksi tai Salesforce CRM:ksi. Monipuolinen ratkaisu tarjoaa työkalut myyjille ja myynnin johdolle myydä enemmän ja nopeammin sekä mahdollistaa 360 asteen näkymän asiakkuuteen.

biit corner Lue lisää Sales Cloudista
Lauri Kurki

Haluatko lisätietoa?

Lauri Kurki

Chief Commercial Officer

contact phone+358 (0)40 730 9033

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.