–Markkinoinnin musta laatikko?

Anna datan ohjata.

Dataohjatun markkinoinnin on lähdettävä liiketoiminnan tavoitteista ja tavoitteiden saavuttamistan on johdettava datan avulla.

Dataohjattu markkinointi ja markkinoinnin automaatio

Paine markkinoinnille tuottaa mitattavia tuloksia kasvaa koko ajan. Jokainen käytetty euro on investointi, joka tulisi kyetä linkittämään sen tuottamiin tuloksiin entistä tarkemmin.

Samalla nopeasti muuttuvassa ympäristössä on oltava reaaliaikainen näkymä tulosten toteutumiseen. Markkinoinnin automaation ratkaisut auttavat vastaamaan näihin haasteisiin. Salesforcen ratkaisut yhdistettynä Biitin osaamiseen mahdollistavat dataohjatun markkinoinnin.

Marketing Cloud on kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin ratkaisu, jolla kuvataan ostajien polkuja ja huolehditaan asiakkaista yksilöllisillä viesteillä oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa. Pardot on ratkaisu, joka sopii tilanteisiin, jossa markkinoinnin on tarpeen hoivata (nurturoida) kontakteja ja tuottaa myynnille laadukkaita liidejä – sekä tietenkin mitata tuloksia.

Double Biit CornersHaluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Lue lisää: Dataohjatun markkinoinnin käynnistäminen | Markkinoinnin automaation käyttöönotot | Jatkuva kehitys | Markkinoinnin ja myynnin integraatio

Miksi Salesforce?

  • Salesforcen markkinoinnin automaation ratkaisut yhdessä Salesforcen CRM-ratkaisun kanssa mahdollistavat dataohjatun markkinoinnin toteuttamisen ja johtamisen.
  • Ratkaisut integroituvat saumattomasti Salesforcen muihin tuotteisiin (esimerkiksi Sales Cloud ja Service Cloud), jolloin kaikki järjestelmään kirjatut tiedot ovat markkinoinnin käytettävissä ja toisaalta myynnillä ja asiakaspalvelulla on täysi näkyvyys markkinoinnin toimenpiteisiin.
  • Markkinoinnin automaatiojärjestelmät mahdollistavat myös markkinoinnin mittaamisen ja monipuolisten mittaristojen rakentamisen. Lisäksi mittaamisen avuksi voidaan tuoda Salesforcen tarjoamia monipuolisia analytiikkatyökaluja.
Haluatko lukea lisää Salesforcesta? Lataa ilmainen Matkaopas Salesforcen maailmaan -opas.

Markkinoinnin automaatio käytännössä

Mitä kaikkea B2B-markkinoinnin automaatio­järjestelmällä voi tehdä? Miten se auttaa tekemään tuloksia tuovaa markkinointia?

Ilmaisessa oppaassa annamme kuusi käytännönl­äheistä esimerkkiä markkinoinnin automaatio­järjestelmän käytöstä.

Lataa ilmainen opas!
Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Dataohjatun markkinoinnin käynnistäminen

Autamme määrittelemään markkinoinnin toimet ja prosessit, joiden avulla markkinointi tukee liiketoimintatavoitteiden syntymistä ja mittaa tuloksia. Työpajan tuloksina luomme myös tiekartan järjestelmän kehittämisestä ja käyttäjätarinat, joiden pohjalta ensimmäiset käyttökohteet rakennetaan.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin automaation käyttöönotot

Autamme ottamaan Salesforcen tarjoamat markkinoinnin automaatiojärjestelmät (Marketing Cloud ja Pardot) käyttöön ja integroimaan ne tarvittaessa osaksi muita Salesforcen ratkaisuja tai kolmannen osapuolen ratkaisuja. Toimimme ketterästi, jolloin parhaat ominaisuudet saadaan nopeasti käyttöön ja ratkaisu tuottamaan hyötyjä heti.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Jatkuva kehitys

Markkinoinnin järjestelmiltä vaadittavat tarpeet muuttuvat jatkuvasti. Samalla Salesforce julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia tuotteisiinsa. Autamme kehittämään käyttöönotettua ratkaisua ketterästi ja tuomaan uusia hyödyllisiä ominaisuuksia käyttöön.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin ja myynnin integraatio

Varsinkin B2B-liiketoiminnassa markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on nykyisin yhä kriittisemmässä osassa. Autamme saamaan yhteistyön käyntiin sekä työkalujen että käytäntöjen osalta.

Salesforcen ratkaisut käyttöön ketterästi

Olemme auttaneet asiakkaitamme hyödyntämään Salesforcen teknologioita jo yli vuosikymmenen ajan ja olemme Salesforcen Platinum Consulting Partner. Käytämme mielellämme ketteriä toimitusmenetelmiä, jonka ansiosta uutta ratkaisua pääsee hyödyntämään nopeasti. Emme jää syytämään ulos kalvoja, vaan viemme asiat käytäntöön ketterästi

Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme asiakkaitamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta. Haluamme, että saat ratkaisustasi parhaan mahdollisimman hyödyn irti – mahdollisimman nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Pardot

Pardot

Pardot on Salesforcen markkinoinnin automaation työväline, jonka vahvuus on erityisesti verkkosivuvierailijoiden tunnistamisessa, liidien tuottamisessa ja hoivaamisessa. Pardot on sulautettu osaksi Sales Cloudia, joka mahdollistaa myynnin ja markkinoinnin saumattoman yhteispelin. Lisäksi Pardotilla voidaan helposti kohdentaa sähköpostimarkkinointia sekä jo olemassa oleville että tuleville asiakkaille.

biit corner Lue lisää Pardotista
Marketing Cloud

Marketing Cloud

Marketing Cloud on Salesforcen markkinoinnin automaation työkalu, jonka vahvuus on asiakassuhteen yksilöllinen hoitaminen ja brändin rakentaminen. Asiakkaan polkujen helppo mallintaminen, monikanavaisuus ja viestinnän oikea-aikaisuus ovat Marketing Cloudin vahvuuksia ja erottavia tekijöitä.

Marketing Cloudin hyvä integroitavuus takaa sen, että kaikki asiakassuhteen kehittämisessä tarvittavat tiedot ovat markkinoinnin käytössä. Marketing Cloud on tehokas markkinoinnin työväline, mutta lisäksi sen avulla on helppoa lähettää myös operationaalista viestintää. Voit esimerkiksi hyödyntää brändisi mukaista ilmettä ja lähettää tilausvahvistuksesi Marketing Cloudista.

biit corner Lue lisää Marketing Cloudista
Jarmo Tuutti

Haluatko lisätietoa?

Jarmo Tuutti

Head of Marketing & Marketing Solutions

contact phone+358 (0)41 505 1783

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.