Dataohjattu markkinointi ja markkinoinnin automaatio
Paine markkinoinnille tuottaa mitattavia tuloksia kasvaa koko ajan. Jokainen käytetty euro on investointi, joka tulisi kyetä linkittämään sen tuottamiin tuloksiin entistä tarkemmin.
Samalla nopeasti muuttuvassa ympäristössä on oltava reaaliaikainen näkymä tulosten toteutumiseen. Markkinoinnin automaation ratkaisut auttavat vastaamaan näihin haasteisiin. Salesforcen ratkaisut yhdistettynä Biitin osaamiseen mahdollistavat dataohjatun markkinoinnin.
Marketing Cloud on kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin ratkaisu, jolla kuvataan ostajien polkuja ja huolehditaan asiakkaista yksilöllisillä viesteillä oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa. Pardot on ratkaisu, joka sopii tilanteisiin, jossa markkinoinnin on tarpeen hoivata (nurturoida) kontakteja ja tuottaa myynnille laadukkaita liidejä – sekä tietenkin mitata tuloksia.
Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!
Lue lisää: Dataohjatun markkinoinnin käynnistäminen | Markkinoinnin automaation käyttöönotot | Jatkuva kehitys | Markkinoinnin ja myynnin integraatio