Jatkuvat palvelut ja tukipalvelut

Salesforcen jatkuva hyödyntäminen vaatii järjestelmän säätämistä ja muokkaamista. Jätä se meidän vastuullemme.

Ota yhteyttä!

Jatkuvat palvelut ja tukipalvelut

Salesforcen jatkuva hyödyntäminen vaatii järjestelmän säätämistä ja muokkaamista. Jätä se meidän vastuullemme.

Ota yhteyttä!

Jatkuvat palvelut ja Salesforce-tukipalvelut

Haluatko varmistaa, että Salesforce tuottaa sinulle myös tulevaisuudessa merkittävää lisäarvoa? Silloin järjestelmästä on syytä pitää hyvää huolta ja kehittää sitä oman liiketoiminnan kehittyessä. Salesforce on teknologia-alusta, joka on suunniteltu skaalautumaan ja muuntumaan tarpeiden mukaan.

Harvalta organisaatiolta kuitenkaan löytyy itseltään niin syvää Salesforce-osaamista, että järjestelmää pystyttäisiin kehittämään omin voimin tai mahdolliset haastavat tilanteet ratkomaan ilman ulkopuolista apua. 

Jatkuvat palvelut takaavat, että Salesforce-ympäristösi rullaa taustalla sulavasti päivästä toiseen. Jatkuvien palveluiden avulla saat eri tilanteissa apua nopeasti sekä jatkuvaa tukea järjestelmäsi kehittämiseen.

Double Biit CornersHaluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Tarjoamamme palvelut

Tarjoamme kolme erilaista pakettitasoa.

  • Kevyt. Maksat vain aloitusmaksun, jonka jälkeen veloitamme toimeksiannoista tuntiperusteisesti niin, että pieni toimeksianto on kolmen tunnin laajuinen. Sopii kaikille.
  • Joustava. Kuukausimaksulla saat meiltä kuukausitason raportit, Release-päivitysten validoinnin kolme kertaa vuodessa ja puhelin- sekä sähköpostituen maanantaista perjantaihin klo 9-16 välillä. Sopii yrityksille, jotka haluavat jatkuvasti kehittää järjestelmäänsä.
  • Kattava. Isommalla kuukausimaksulla saat meiltä kaiken edellä mainitun lisäksi 40 työtunnin edestä kehitystyötä kuukaudessa. Sopii yrityksille, jotka hyödyntävät Salesforcea monipuolisesti ja ovat tunnistaneet järjestelmässään useita kehityskohteita.

Haluatko lukea lisää Salesforcesta? Käy lataamassa maksuton Matkaopas Salesforcen maailmaan.

Matkaopas Salesforcen maailmaan

"Sehän on vain CRM?" Väärin. Salesforce on työkalu kaikkien asiakas­kohtaamisten hallintaan ja tiedolla johtamiseen.

Ilmaisesta oppaasta voit lukea, mikä Salesforce oikeastaan on ja mikä sen merkitys on tiedolla johtamisessa, jossa varmistetaan datan avulla liike­toiminnan tavoitteiden toteutuminen.

Lataa opas täältä

Kuinka voimme auttaa?

Tekninen tuki. Aina voi tulla mutkia matkaan. Meidän paikallinen jatkuvien palveluiden yksikkömme auttaa nopeasti kaikissa ongelmatilanteissa.

Pienkehitys. Salesforce kehittyy alustana jatkuvasti. Me autamme sinua ottamaan käyttöön hyödylliset uudet toiminnallisuudet sekä varmistamme, että järjestelmäsi toimii isompien päivitystenkin jälkeen moitteettomasti. Aina järjestelmän kehittäminen ei vaadi isoa projektia. Olemme tukenasi järjestelmän jatkuvassa hiomisessa, kuten esimerkiksi uusien raporttien tai mittaristojen rakentamisessa.

Double Biit CornersHaluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Minkälaisessa tilanteessa minun kannattaa harkita jatkuvien palveluiden tilaamista?

Itse asiassa harvalla meidän asiakkaallamme on syvää Salesforce-osaamista omasta takaa. Tällaisessa tilanteessa jatkuvat palvelut on kustannustehokas tapa varmistaa, että Salesforce kehittyy oman liiketoiminnan mukana ja saadaan nopeasti kuntoon mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Voinko tilata jatkuvat palvelut, vaikka en ole Biitin asiakas?

Kyllä voit. Jatkuvat palvelut on tarkoitettu kaikille Salesforcea käyttäville organisaatioille. Meillä on asiakkaina monia sellaisia yrityksiä, joilla on ollut matkan varrella useita Salesforce-kumppaneita.

Jatkuvien palveluiden myötä mukaan tulisi uusia ihmisiä. Aiheutuuko siitä ongelmia?

Ei aiheudu. Osana jatkuvia palveluita varmistamme, että kaikki tärkeä asiakastieto kulkeutuu aiemmista projekteissa mukana olleilta henkilöiltä jatkuvien palveluiden tiimille.

Joudunko varautumaan pitkiin jonotusaikoihin tai asioimiseen minulle vieraalla kielellä?

Meidät tavoittaa ongelmatilanteissa nopeasti joko puhelimitse tai sähköpostitse. Lisäksi tuotamme jatkuvat palvelut paikallisesti Suomessa, joten voit asioida kanssamme vaivattomasti.

Haluaisin tilata kattavan paketin, mutta en ole varma tarvitsenko joka kuukausi 40 tunnin edestä kehitystyötä. Mitä minun kannattaisi tehdä?

Pyrimme aina löytämään asiakkaan kannalta toimivan ratkaisun. Mietimme yhdessä asiakkaan kanssa, mikä vaihtoehto olisi asiakkaan kannalta toimivin. Mikäli tarvetta ei ole niin laajalle kehitystyölle, niin suosittelemme pienempää pakettia, johon sovimme tuntimäärän sitten kuukausikohtaisesti.

Lauri Kurki

Haluatko lisätietoa?

Lauri Kurki

Chief Commercial Officer

contact phone+358 (0)40 730 9033

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.