Biit Fiid – Winter ’23 Release

Fiidin tämänkertaisessa numerossa perehdytään asiakas- ja käyttäjälähtöiseen kehittämiseen sekä palvelumuotoiluun. Kansikuvatarinassa palvelumuotoilija Jesse Talsi kertoo, miten palvelumuotoilua ja sen metodeja voidaan soveltaa järjestelmäkehitykseen. Samalla hän kertoo tiivistetysti, mistä palvelumuotoilussa on oikeasti kyse.
Käymme myös läpi tuoreen Salesforce Winter ’23 -päivityksen mielenkiintoisimmat uudet ominaisuudet sekä kerromme myös Hyperforcesta, josta kaikkien Salesforcea hyödyntävien organisaatioiden tulisi olla tietoisia. Voit ladata uusimmat Fiid-numeron alla olevasta linkistä pdf-tiedostona tai lukea tekstit suoraan verkkosivuiltamme.
Tässä numerossa

Oodi palvelumuotoilulle
Ikla Puustinen käy pääkirjoituksessaan läpi syitä, miksi Biit on alkanut hyödyntää yhä enemmän ja enemmän palvelumuotoilua asiakasprojekteissaan.

"Mitä tahansa pystyy muotoilemaan" - palvelumuotoilu tuo käyttäjät ja asiakkaat kehitystyön keskiöön
Jesse Talsi kertoo, mitä palvelumuotoilu on ja miten sitä voidaan soveltaa järjestelmäkehitykseen.

Winter '23 Releasen uusia ominaisuuksia
Salesforce Winter '23 Releasen mielenkiintoisimmat uutuudet yhdessä paketissa.

Service Blueprint - työkalu asiakaslähtöiseen kehittämiseen
Antti Jalonen esittelee Service Blueprintin, joka on erinomainen työkalu asiakaslähtöiseen kehittämiseen.

Asiakastarina: Yhdessä tekemässä maailman kestävintä kaupunkiseutua - HSY elää vahvaa murroskautta
Helsingin seudun ympäristöpalvelut (HSY) rakentaa yhdessä asiakkaidensa kanssa maailman kestävintä kaupunkiseutua.