Ensimmäinen suomalainen Salesforce-kumppani. Kartalla jo vuodesta 2007.

biit salesforce konsultointi
biit salesforce ratkaisut

Ensimmäinen suomalainen Salesforce-kumppani. Kartalla jo vuodesta 2007.

Biit on suomalainen Salesforce-teknologioihin keskittynyt yritys, joka auttaa asiakkaita kehittymään ja saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa teknologian ja datalla johtamisen keinoin.

Keskusteluissamme myynti- ja liiketoimintajohtajien kanssa nousee kerta toisensa jälkeen esiin sama haaste. Johdolta puuttuu näkyvyys siihen, mistä tulos muodostuu. Usein yrityksissä on määritelty tavoitteet selkeästi ja niiden toteutumista myös mitataan tarkasti, mutta tulosten taakse ei nähdä. Esimerkiksi myynnin johto mittaa tarkasti toteutunutta myyntiä, mutta se on kuitenkin jo historiaa. Siihen ei voi vaikuttaa.

Sama teema nousi esiin myös 2019 alussa teettämässämme tutkimuksessa. On haastavaa johtaa toimintaa ilman tarkkaa näkyvyyttä siihen, tehdäänkö yrityksessä tulokseen johtavia asioita riittävästi ja riittävän laadukkaasti.

Tähän tilanteeseen olemme halunneet tuoda muutoksen.

Emme ole ainoastaan järjestelmätoimittaja, joka toimii teknologiatoimittajana, vaan yhdistämme teknologiaosaamisen monipuoliseen liiketoimintaymmärrykseen sekä tarjoamme näkemyksiä siitä, kuinka CRM-järjestelmää voidaan hyödyntää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi.

Kun data saadaan hyötykäyttöön ja sen avulla myös johdetaan käytännön tekemistä, voidaan varmistaa tavoitteiden muuttuminen tuloksiksi. Tämä kaikki onnistuu Salesforcella, jonka käyttöönottoon ja jatkokehittämiseen olemme erikoistuneet.

Haluatko keskustella lisää esimerkiksi liiketoiminnan johtamisesta tiedolla, myynnin kehittämisestä, Salesforce-käyttöönotoista tai Salesforcen käytön laajentamisesta? Ota yhteyttä!

Olemme erikoistuneet:

  • Data-Driven Sales
  • Data-Driven Marketing
  • Salesforce CRM -käyttöönotot ja muut Salesforce-tuotteet
  • Salesforcen jatkokehitys
  • 360-asiakasnäkymä
  • Salesforce- ja Heroku-sovelluskehitys
  • Salesforce-integraatiot
  • Digitaalinen transformaatio
  • Muutosjohtaminen

Biit pähkinänkuoressa:

  • Perustettu vuonna 2007
  • Ensimmäinen suomalainen Salesforce-kumppani
  • Yli 50 työntekijää
  • Yli 500 Salesforce-projektia toimitettu yli 200 asiakkaalle
Double Biit Corners

Liikkeelle liiketoiminnan tarpeista

Me emme ainoastaan kysy sinulta, minkälaista palvelua saisi olla, vaan tarjoamme sinulle näkemyksiä ja ajatuksia siitä, minkälaisia asioita sinun pitäisi ottaa huomioon ja miten sinun kannattaisi järjestelmää kehittää ja hyödyntää.

Tiedolla johtamisessa kyse ei ole vain datan keräämisestä ja esittämisestä, vaan siitä, kuinka dataa hyödyntämällä pystytään vaikuttamaan ihmisten toimintaan tavoitteiden saavuttamiseksi.

Esimerkiksi myynti on voimakkaassa murroksessa, jolloin myynnin johdon on erityisen tärkeää nähdä tulosten taakse. CRM-järjestelmä on valjastettava johtamisen työkaluksi, jonka avulla myyjiä voidaan paitsi johtaa myös kehittää yksilöinä.

Haluamme olla järjestelmätoimittajan sijaan asiakkaidemme näkemyksellinen kumppani, joka etsii ja kehittää jatkuvasti asiakkailleen uusia keinoja hyödyntää Salesforce-teknologioita.

Opas myynnin johtamiseen tiedolla

Ohjaako myyntiäsi mutu vai data? – Opas myynnin johtamiseen tiedolla

Koska myynti on aina lopulta numeropeliä, tässä oppaassa tarkastellaan yksinkertaisten esimerkkien avulla, kuinka dataa käytetään myynnin johtamiseen, jotta myyntitavoitteet saavutetaan.

biit corner Lataa opas täältä
Double Biit Corners

Salesforce-käyttöönotot

Meille kelpaa vain paras. Siksi teknologiavalintamme on Salesforce, joka alan ehdottomana edelläkävijänä ja markkinoiden monipuolisimpana alustana taipuu kaikkiin käyttötarpeisiin.

Yhdistät ehkä Salesforcen CRM-järjestelmiin, mutta todellisuudessa se on paljon muutakin. Salesforce on alusta tiedolla johtamiseen ja kaikkien asiakaskohtaamisten hallintaan. Se mahdollistaa esimerkiksi yrityksen kaikkien myyntiprosessien tuomisen järjestelmään, jolloin laadukkaan datan kerääminen ja toiminnan johtaminen on mahdollista.

Oli kyse vaikkapa myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun tai kenttähuollon kehittämisestä, Salesforcelta löytyy varmuudella lippulaivaluokan ratkaisut, jotka me tunnemme yli vuosikymmenen kokemuksella läpikotaisin.

Salesforce on laatutietoisten yritysten valinta. Siksipä sitä käyttää Fortune 100 -listan yrityksistä peräti 99 prosenttia. Mukaan toki mahtuu aina se yksi vastarannankiiski.

Opas myynnin johtamiseen tiedolla

Matkaopas Salesforcen maailmaan

Oppaan lukemalla ymmärrät paremmin, mitä kaikkea Salesforcella voi tehdä ja kuinka CRM:stä rakennetaan pelkän asiakasrekisterin sijaan tiedolla johtamisen työkalu.

biit corner Lataa opas täältä
Double Biit Corners

Syvä tekninen osaaminen

“One size fits all” -ajattelu ei yksinkertaisesti toimi järjestelmähankkeissa, sillä yritykset eivät ole toistensa kopioita. Yrityksillä on erilaiset organisaatiorakenteet, myyntiprosessit, asiakkuudenhoitomallit, johtamismallit ja tavoitteet.

Jotta yritys saa CRM-järjestelmästä irti maksimaalisen hyödyn, on kaikki nämä yksilölliset tarpeet ja piirteet otettava huomioon. Yksinkertaisimmillaan järjestelmän kevyt konfigurointi saattaa riittää, mutta monesti eteen tulee esimerkiksi monimutkaisten integraatioiden toteutuksia tai asiakaskohtaisten sovellusten kehittämistä.

Meiltä löytyy rutkasti kokemusta ja syvää osaamista erilaisten Salesforceen liittyvien projektien toteutuksesta. Oli haasteena sitten SAP- tai muut integraatiot, asiakasdatan siiloutuneisuus, monimutkainen järjestelmäarkkitehtuuri tai omien sovellusten kehittäminen Salesforcen teknologioilla tai Herokun avulla, pystymme auttamaan.

Lauri Kurki

Haluatko lisätietoa?

Lauri Kurki

Chief Commercial Officer

contact phone+358 (0)40 730 9033

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.