Citycon loi läpinäkyvyyttä asiakastietoon Sales Cloudin avulla
Citycon toi organisaation käyttöön enemmän laadukkaampaa asiakastietoa ja sai aikaisemmin hiljaista asiakastietoa kaikkien käyttäjien saataville Sales Cloudin avulla.
Haasteet
Organisaatio on maantieteellisesti hajallaan. Tiimirakenteen hajautettu malli teki kommunikaatiosta haasteellista. Organisaatiossa oli paljon hiljaista tietoa asiakkuuksiin liittyen. Ajantasainen ja keskitetty asiakastietokanta puuttui. Asiakkuustietojen siirtäminen ja jatkuvuuden takaaminen muutostilanteissa sekä henkilöstövaihdoksissa oli haasteellista. Ratkaisu
Toteutettiin Sales Cloud -implementointi kaikille vuokrausliiketoiminnan parissa työskenteleville. Rakennettiin 100%:n läpinäkyvyys toimintaan kaikille käyttäjille yksinkertaisen käyttäjäoikeusmallin kautta. Tehtiin kauppakeskuskohtaiset Dashboardit, jotka antavat nopeasti reaaliaikaisen kuvan toiminnan tilasta. Tulokset
Sisäinen kommunikaatio parani huomattavasti. Organisaatiossa on enemmän ja laadukkaampaa asiakkuustietoa kaikkien käytettävissä. Aiemmin hiljainen asiakkuustieto on nyt paremmin kaikkien käyttäjien saatavilla. Raportointi automatisoitui ja nopeutui. Lisätietoja
Anni Tenhunen
Retail Relations Manager
Citycon Oyj
+358 40 725 6005
Pekka Huttunen
Business Development Manager
Citycon Oyj
+358 40 704 3509
BiiT Oy
Ikla Puustinen, Partner, tel. +358 50 330 8525