Aamiaisseminaari: Tavoitteista tulokseen – myynti strategian toteuttajana

Tavoitteista tulokseen aamiaisseminaari

Hyvän strategian olemassaolo ei vielä takaa hyvää tulosta, sillä strategian toteuttamista on kyettävä johtamaan ja sen tulee näkyä asiakkaalle asti. Myynti on merkittävässä roolissa strategian toteuttamisessa, sillä se määrittää mitä, miten ja kenelle yritys käytännössä myy – asia, joka on jokaisen strategian ytimessä.

Kuinka yrityksen tavoitteet realisoituvat kasvuksi? Aamiaisseminaarissa rakennamme sillan näiden kahden pisteen välille: kuinka liiketoiminnan tavoitteet tuodaan strategian, prosessien ja järjestelmien kautta käytännön tekemisen tasolle ja kuinka tätä kokonaisuutta johdetaan datan avulla?

Tule perjantaina 15.3.2019 klo 8.30 alkaen aamiaisseminaariin kuulemaan aiheesta lisää. Tilaisuus järjestetään Espoon Keilaneimessä (Keilaranta 1), aivan metroaseman vieressä. Paikalle on helppo tulla sekä julkisilla että omalla autolla. Ja tarjolla luonnollisesti myös runsas aamiainen!

Tilaisuus on maksuton, mutta paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi ilmoittautumalla tästä!

Ohjelma

8.30 – Ilmoittautuminen ja aamiainen

9.00 – Ohjelma

Tilaisuuden avaus – Lauri Kurki, Head of Sales Solutions, Biit Oy

Miksi strategisten tavoitteiden toteutuminen jää asiakastyössä puolitiehen ja miten sen voi korjata?

Paul Viio, KTT, Myynnin asiantuntija ja myynnin johtamisen professori
Heikki Valajärvi, Myynnin ja johtamisen asiantuntija

Strateginen suunnittelu johtaa usein tavoitteisiin, joihin johto haluaa uskoa ja viedä niitä eteenpäin. Asiakasrajapinnassa toiminta voi kuitenkin erota suurestikin strategiatyön tuloksena syntyneistä suunnitelmista ja tavoitteista. Strategiatyö jää johdon tahtotilaksi, mutta ei toteutu käytännössä. Syitä tähän on monia ja niitä puheenvuorossa nostetaan konkreettisin esimerkein esiin.

Myynti ja markkinointi jalkauttavat strategian

Lauri Kurki, Head of Sales Solutions, Biit Oy
Jarmo Tuutti, Head of Marketing, Biit Oy

Myynnin ja markinoinnin toimet määrittävät käytännössä, kenelle, mitä ja miten yritys myy – asia, joka on myös strategian ytimessä. Mutta kuinka varmistetaan, että myynnin ja markkinoinnin toimet ovat linjassa strategian kanssa ja kuinka tekemistä johdetaan datan avulla?

Keskustelua ja verkostoitumista

11.00 – Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Tilaisuuden puhujat

Paul Viio

B2B-myynnin asiantuntija, www.paulviio.com
Myynnin & myynnin johtamisen professori, Hanken – Svenska handelshögskolan

Paul Viio, KTT, on arvostettu arvomyynnin asiantuntija sekä myynnin ja myynnin johtamisen professori Hanken – Svenska handelshögskolanissa. Hänen erikoisosaamistansa on B2B-myynti ja myynnin johtaminen, joka pohjautuu hänen yli 20 vuoden kokemukseen kansainvälisestä myynnistä ja myynnin tieteelliseen tutkimukseen. Paul on valmentanut ja auttanut satoja yrityksiä niin Suomessa kuin ulkomailla. Puheenvuoroissaan ja valmennuksissaan hän yhdistää käytännön ja teorian innostavalla ja mukaansatempaavalla tavalla.

Heikki Valajärvi

Myynnin ja johtamisen asiantuntija

Heikki Valajärvi on B2B-myynnin johtamisen, myynnin ja asiakastyöskentelyn ammattilainen, jolle myyntistrategiat ja niiden käytäntöönviennin toteuttaminen sekä varmistaminen on päivittäistä asiantuntijatyötä asiakasyritysten kanssa. Hän on ollut myyntitoimintojen lisäksi mukana suunnittelemassa ja rakentamassa kymmenille eri toimialojen yrityksille johtamiseen liittyviä strategioiden mukaisia johtamisjärjestelmiä sekä erilaisia prosesseja strategioiden jalkautuksen varmistamiseksi. Heikki on toteuttanut muutosprojekteja sekä palkattuna johtajana että ulkoisena asiantuntijana. Heikki on työskennellyt noin 20 vuotta ICT-toimialalla ennen asiantuntijaksi ryhtymistä ja kaiken kaikkiaan kokemus B2B-yritysten parissa toimimisesta on 26 vuotta.

Lauri Kurki

Head of Sales Solutions, Biit

Muun muassa Mercurin konsulttina kokemusta myynnistä ja myynnin johtamisesta keränneellä Laurilla on vahva kokemus myynnistä ja myynnin konsultoinnista. Myynti ja markkinointi ovat hänen intohimojaan. Erityisesti nopeasti muuttuva ostokäyttäytyminen, tekoäly ja pelillistäminen myynnissä ja myynnin johtamisessa.

Jarmo Tuutti

Head of Marketing, Biit

Biitin markkinoinnista vastaavalla Jarmolla on pitkä kokemus B2B-markkinoinnista ja sen yhteispelistä myynnin kanssa. Hänen fokus on aina ollut liiketoimintatavoitteita tukevan ja mitattavia tuloksia tuovan markkinointikoneiston rakentaminen. Jarmo on myös kirjoittanut hiljattain julkaistun Vierailijasta asiakkaaksi - dataohjattu B2B-markkinointi tuo lisää myyntiä ja mitattavia tuloksia -kirjan.

Tapahtuma

Biit-brekkari: Tavoitteista tulokseen - myynti strategian toteuttajana

Päivä: perjantai 15.3.2019
Aika: klo 8.30 - 11.00
Paikka: Keilaranta 1, Espoo

Kartta

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Varaa paikkasi tilaisuuteen täyttämällä oheinen lomake. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.