Aamiaisseminaari: Liike­toiminta­strategiasta strategiseen sisältö­markkinointiin

Liiketoiminnan tavoitteista strategiseen sisältömarkkinointiin

Onko B2B-markkinointi edelleen ”turvallisen etäällä” liiketoiminnasta? No ei todellakaan! Markkinoinnin toimet on helppo sitoa yrityksen liiketoiminnan tavoitteisiin ja tulosten osoittaminen on helpompaa kuin koskaan aikaisemmin.

Kuinka markkinoinnin toimet johdetaan liiketoiminnan tavoitteista? Rakennamme aamiaisseminaarissa lopullisesti sillan tämän koko ajan kapenevan kuilun yli.

Tule tiistaina 9.4.2019 klo 8.30 alkaen aamiaisseminaariin kuulemaan, kuinka markkinointi tuodaan linjaan B2B-liiketoiminnassa olevan yrityksen tavoitteiden kanssa. Tilaisuus järjestetään Espoon Keilaniemessä (Keilaranta 1), aivan metroaseman vieressä. Paikalle on helppo tulla sekä julkisilla että omalla autolla. Tarjolla myös runsas aamiainen!

Tilaisuus on maksuton, mutta paikkoja on rajattu määrä. Varaa paikkasi ilmoittautumalla tästä!

Yhteistyössä:

Ohjelma

8.30 – Ilmoittautuminen ja aamiainen

9.00 – Ohjelma

Markkinointi jalkauttaa liiketoimintastrategian – Jarmo Tuutti, Head of Marketing, Biit

Liiketoimintastrategiasta strategiseen sisältömarkkinointiin – Katri Tanni, Head of Consulting & Founder, Differo

Case Edenred – sisältöä ostopolkuun – Juhamatti Muuraiskangas, Head of Strategy and Customer Experience, CMO, Edenred

Teoriasta käytäntöön – markkinoinnin johtaminen datalla ja tulosten mittaaminen – Mikko Pirinen, Head of Marketing Automation, Biit

Keskustelua ja verkostoitumista

11.00 – Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Tilaisuuden puhujat

Juhamatti Muuraiskangas

Head of Strategy and Customer Experience, CMO, Edenred

Juhamatti Muuraiskangas on sisältöön ja asiakaskokemukseen lujasti uskova Edenredin Finlandin markkinointijohtaja. Edenred on yhdessä Differon kanssa työstänyt kevään aikana sisältöön pohjautuvia ostopolkuja.

Katri Tanni

Head of Consulting & Founder, Differo

Differon Katri Tanni on strategisen sisältömarkkinoinnin pioneerejä Suomessa. Hän sparraa Suomen suurimpia yrityksiä globaaleissa sisältöstartegiatöissä. Motiivipohjaiset ostajapersoonat, ostopolut ja asiakkaita palvelevat sisältömarkkinoinnin konseptit ovat hänen mukaansa asiakaslähtöisen markkinoinnin onnistumisen avaimia!

Jarmo Tuutti

Head of Marketing, Biit

Biitin markkinoinnista vastaavalla Jarmolla on pitkä kokemus B2B-markkinoinnista ja sen yhteispelistä myynnin kanssa. Hänen fokus on aina ollut liiketoimintatavoitteita tukevan ja mitattavia tuloksia tuovan markkinointikoneiston rakentaminen. Jarmo on myös kirjoittanut hiljattain julkaistun Vierailijasta asiakkaaksi - dataohjattu B2B-markkinointi tuo lisää myyntiä ja mitattavia tuloksia -kirjan.

Mikko Pirinen

Head of Marketing Automation, Biit

Markkinoinnin automaation sanansaattaja, Head of Marketing Automation Mikko vastaa Biitin markkinoinnin automaatioon liittyvästä liiketoiminnasta ja asiakasprojekteista. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus CRM- ja MA-projekteista.

Tapahtuma

Aamiaisseminaari: Liiketoimintastrategiasta strategiseen sisältömarkkinointiin

Päivä: tiistai 9.4.2019
Aika: klo 8.30 - 11.00
Paikka: Keilaranta 1, Espoo

Kartta

Ilmoittaudu tilaisuuteen!

Varaa paikkasi tilaisuuteen täyttämällä oheinen lomake. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

Otamme Biitillä yksityisyydensuojasi vakavasti. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täältä.