–Customer service?

Make your customers happy.

Kohtaa asiakkaasi siellä, missä hän haluaa. Personoitu ja monikanavainen palvelu mahdollistaa voittavan asiakaskokemuksen ja onnelliset asiakkaat.

Asiakaspalvelu ja kenttätyö / field service

Asiakkaasi haluavat yksilöllistä palvelua valitsemissaan kanavissa, olivat he sitten kuluttajia tai yrityksiä. Samalla palveluliiketoiminnan merkitys kasvaa ja monissa yrityksissä yhä suurempi osuus liikevaihdosta syntyy palveluista, ei tuotteista.

Nykyaikaisen ratkaisun ansiosta asiakastyytyväisyys paranee, kun asiakkaat saavat henkilökohtaista ja nopeaa palvelua kaikissa kanavissa. Dialogi voi jatkua saman asiakkaan kanssa eri kanavissa ja tieto kulkee saumattomasti esimerkiksi asiakaspalveluun tulleen puhelinsoiton pohjalta asiakkaan luona vierailevalle huoltohenkilöstölle.

Myös yrityksen toiminta tehostuu, kun kaikki tarvittava tieto on saatavilla välittömästi. Itsepalveluportaalien ja asiakasyhteisöjen avulla asiakas voi löytää ratkaisun ongelmaansa itsenäisesti. Samalla yritys voi nostaa kentällä toimivan henkilöstön käyttöastetta muun muassa paremmalla työnohjauksella ja henkilöstön tehokkaammalla ajankäytöllä.

Oikeat työkalut mahdollistavat myös palveluliiketoiminnan kehittämisen ja kokonaan uusien liiketoimintamahdollisuuksien löytämisen.

Kun asiakaspalvelun ratkaisut ovat samalla alustalla myynnin ja markkinoinnin järjestelmien kanssa, on kaikilla osapuolilla käytettävissä kaikki tarvittava tieto. Näin esimerkiksi myyjä tietää tarkasti, mitä omassa asiakkuudessaan tapahtuu. Tai huoltomies voi myydä lisäpalveluita huoltokäynnin aikana.

Oli kyse sitten asiakaspalvelusta tai asiakkaan luona tehtävistä toimenpiteistä (field service), kuten kenttähuollosta, Salesforcen Service Cloud -ratkaisusta löytyy kaikki tarpeellinen. Autamme asiakkaitamme ottamaan työkalut käyttöön nopeasti ja ketterästi sekä ottamaan kaiken irti näistä työkaluista.

Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Lue lisää: Service Cloud ja Field Service Lightning -käyttöönotot ketterästi | Palveluliiketoiminnan kehittäminen | Kenttähuollon toiminnan tehostaminen

Kohti kilpailu­kykyisempää kenttätyötä!

Olemme koonneet oppaaseen kymmenen tapaa kehittää kenttätyötä asiakas­lähtöisemmäksi ja tehokkaammaksi nyky­aikaisen field service -ratkaisun avulla.

Lataa ilmainen opas!

Millä tasolla kenttähuoltosi on?

Millä tasolla kenttähuoltosi on ja miten sitä voisi kehittää?

Biitin Antti Kuhmonen kirjoittaa blogissa kenttähuollon kolmesta kypsyystasosta. Käy lukemassa teksti tai katsomassa video!

Lue kirjoitus täältä
Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Service Cloud ja Field Service Lightning -käyttöönotot ketterästi

Järjestelmän käyttöönotosta ei kannata tehdä massiivista ja pitkäkestoista hanketta, jonka hyödyt ovat saatavilla vasta joskus tulevaisuudessa, vaan ottaa tärkeimmät ominaisuudet käyttöön nopeasti ja jatkaa kehitystä helposti hallittavissa olevissa paloissa, priorisoiden eniten hyötyä tuovia kohteita. Autamme ottamaan Salesforcen Service Cloudin ja tämän osana olevan Field Service Lightningin käyttöön ketterästi ja nopeasti.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Palveluliiketoiminnan kehittäminen

Digitalisaatio mullistaa liiketoimintaa samalla kun asiakkaat vaativat enemmän arvoa tuottavia palveluita ja kokemuksia. Palveluliiketoiminnan kehittämisen tavoitteena on ymmärtää, mitä arvoa asiakas oikeasti haluaa palveluita ja tämän kautta tehdä heistä viime kädessä onnellisempia.

Autamme asiakkaitamme kehittämään palveluliiketoimintaansa muun muassa kypsyystason analyysillä, palveluliiketoiminnan arkkitehtuurin suunnittelun avulla, Salesforce-toteutuksilla sekä jatkuvalla tuella ja kehittämisellä.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Kenttähuollon toiminnan tehostaminen

Kenttähuollossa voidaan nähdä kolme tasoa: 1) Reaktiivinen, eli reagoidaan asiakkaan ongelmiin, kuten rikkoutuneeseen laitteeseen, 2) Proaktiivinen, eli pidetään laitteet toiminnassa esimerkiksi määräaikaisten huoltojen avulla sekä 3) Ennustava, eli hyödynnetään IoT-ratkaisuja ja teknologiaa ja voidaan ennustaa, milloin jokin laite tarvitsee huoltoa.

Autamme asiakkaitamme kehittämään toimintaansa ja viemään kenttähuoltonsa seuraavalle tasolle.

Salesforcen ratkaisut käyttöön ketterästi

Olemme auttaneet asiakkaitamme hyödyntämään Salesforcen teknologioita jo yli vuosikymmenen ajan ja olemme Salesforcen Gold Consulting Partner. Käytämme mielellämme ketteriä toimitusmenetelmiä, jonka ansiosta uutta ratkaisua pääsee hyödyntämään nopeasti. Emme jää syytämään ulos kalvoja, vaan viemme asiat käytäntöön ketterästi

Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme asiakkaitamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta. Haluamme, että saat ratkaisustasi parhaan mahdollisimman hyödyn irti – mahdollisimman nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Service Cloud

Service Cloud

Service Cloud on Salesforcen ekosysteemiin kuuluva pilvipohjainen asiakaspalveluratkaisu, joka mahdollistaa monikanavaisen asiakaspalvelun ja nopeamman asiakastapahtumien ratkaisun.

biit corner Lue lisää Service Cloudista
Field Service Lightning

Field Service Lightning

Salesforcen Field Service Lightning on Service Cloudin osana tarjottava huoltotoiminnan ratkaisu, jolla huoltohenkilöstö kytketään osaksi asiakaspalvelua, oli kyse sitten kolmesta tai 3 000 huoltoyksiköstä.

Kaikki tämä tapahtuu Salesforcen pilvipalveluna tarjottavan alustan avulla, joka tarjoaa täydellisen 360 asteen kuvan asiakkaaseen koko asiakkaan elinkaaren aikana.

biit corner Lue lisää Field Service Lightningista
Antti Kuhmonen

Haluatko lisätietoa?

Antti Kuhmonen

Director, Service Solutions

contact phone+358 (0)50 590 3497

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.