–Sales & marketing?

Working together beautifully.

Asiakkaan matka alkaa jo ennen ensimmäistä ihmiskontaktia. Markkinointi rakentaa pohjan asiakassuhteelle, jonka kehittämistä myynti jatkaa. Oikeat työkalut mahdollistavat yhteiset prosessit ja ohjaavat tekemistä oikeaan suuntaan.

Myynti ja markkinointi

Usein asiakkaan matka alkaa yrityksen verkkosivuilta. Markkinoinnin automaatiojärjestelmä pääsee kiinni verkkosivun vierailijoihin jo ostoprosessin alkuvaiheessa ja kuljettaa tämän myynnille liidiksi. Myyjällä on käytössä enemmän tietoa asiakkaasta jo ennen ensimmäistä yhteydenottoa.

Myös myynti ja myynnin johto tarvitsevat hyvät työkalut. CRM:n pitäisi olla myyjän työtä helpottava järjestelmä, jonka ansiosta myyjällä on aina ajantasainen näkymä asiakkuuteen. Hyvä CRM on myyntityön ja myyntiprosessin tuki, ei pakkopullaa. Myynnin johdon ajan ei pidä kulua rutiineihin, vaan myynnin valmentamiseen ja asiakasrajapinnassa toimimiseen.

Parhaaseen lopputulokseen päästään rakentamalla yhteiset prosessit ja valitsemalla saumattomasti yhdessä toimivat työkalut. Näin yksikään asiakas ei putoa järjestelmien väliin ja tieto kulkee saumattomasti sitä tarvitseville henkilöille.

Asiakkaan näkökulmasta matkan on oltava yhtenäinen ja jokaisessa kontaktipisteessä arvoa tuottava kokonaisuus, joka jatkuu myynnin jälkeen mm. toimituksen, asiakaspalvelun ja huoltopalveluiden kautta.

Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä! PK-yritys? Lue lisää Quickstartista.

Lisää myyntiä markkinoinnilla?

Oppaassa käydään läpi kuusi käytännön hyötyä B2B-markkinoinnin automaatiosta hyvin havainnollisesti. Lataa opas, jos haluat ymmärtää, mitä markkinoinnin automaatiolla voi tehdä.

Lataa ilmainen opas!

Markkinoinnin automaatio tuo markkinoinnin ja myynnin yhteen

Markkinoinnin automaatio auttaa tuomaan B2B-markkinoinnin samaan prosessiin myynnin kanssa.

Biitin Head of Marketing Jarmo Tuutti kirjoittaa blogissa aiheesta lisää. Käy lukemassa teksti tai katsomassa video!

Lue kirjoitus täältä
Lisää laadukkaita liidejä

Lisää laadukkaita liidejä

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän ansiosta markkinointi rakentaa merkityksellistä asiakassuhdetta jo ennen myynnin yhteydenottoa ja luo myynnille laadukkaita liidejä.

Myyjän helppokäyttöinen työkalu

Myyjän helppokäyttöinen työkalu

CRM:n tulee olla myyjän helppokäyttöinen työkalu, jonka ansioista myyjällä on aina asiakastilanteen hallinnassa tarvittavat tiedot käytössä. Se myös ohjaa myyjää prosessissa eteenpäin, nopeuttaen myyntiprosessia.

Vähemmän rutiinityötä

Vähemmän rutiinityötä

Myynnin johtaminen helpottuu kehittyneiden raportointi- ja analytiikkaominaisuuksien ansiosta. Oikea ratkaisu tarjoaa johdolle reaaliaikaisen tilannekuvan ja kehittyneen raportoinnin. Näin voit käyttää enemmän aikaa käyttää asiakkaiden kanssa ja myynnin kehittämisessä.

Salesforcen CRM ja muut ratkaisut käyttöön ketterästi

Olemme auttaneet asiakkaitamme hyödyntämään Salesforcen teknologioita jo yli vuosikymmenen ajan. Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin, kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme asiakkaitamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta.

Parhaaseen tulokseen pääset rakentamalla yhteisen markkinoinnin ja myynnin prosessin - näin toimimme itsekin. Ketterien toimitusmenetelmien ansiosta säästyt suurilta alkuinvestoinneilta ja pääset hyötymään uudesta ratkaisusta nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Sales Cloud

Sales Cloud

Sales Cloud on Salesforcen pilvipohjainen maailman johtava CRM-ratkaisu, jota usein kutsutaan vain Salesforceksi tai Salesforce CRM:ksi. Monipuolinen ratkaisu tarjoaa työkalut myyjille ja myynnin johdolle myydä enemmän ja nopeammin sekä mahdollistaa 360 asteen näkymän asiakkuuteen.

biit corner Lue lisää Sales Cloudista
Pardot

Pardot

Pardot on Salesforcen markkinoinnin automaation työväline, jonka vahvuus on erityisesti verkkosivuvierailijoiden tunnistamisessa, liidien tuottamisessa ja hoivaamisessa. Pardot on sulautettu osaksi Sales Cloudia, joka mahdollistaa myynnin ja markkinoinnin saumattoman yhteispelin. Lisäksi Pardotilla voidaan helposti kohdentaa sähköpostimarkkinointia sekä jo olemassa oleville että tuleville asiakkaille.

biit corner Lue lisää Pardotista
Marketing Cloud

Marketing Cloud

Marketing Cloud on Salesforcen markkinoinnin automaation työkalu, jonka vahvuus on asiakassuhteen yksilöllinen hoitaminen ja brändin rakentaminen. Asiakkaan polkujen helppo mallintaminen, monikanavaisuus ja viestinnän oikea-aikaisuus ovat Marketing Cloudin vahvuuksia ja erottavia tekijöitä.

Marketing Cloudin hyvä integroitavuus takaa sen, että kaikki asiakassuhteen kehittämisessä tarvittavat tiedot ovat markkinoinnin käytössä. Marketing Cloud on tehokas markkinoinnin työväline, mutta lisäksi sen avulla on helppoa lähettää myös operationaalista viestintää. Voit esimerkiksi hyödyntää brändisi mukaista ilmettä ja lähettää tilausvahvistuksesi Marketing Cloudista.

biit corner Lue lisää Marketing Cloudista
Raimo Jalonen

Haluatko lisätietoa?

Raimo Jalonen

Sales & Marketing Director

contact phone+358 40 589 4834

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.