–Mass emails?

Your customers are individuals.

Kohtaa asiakkaasi yksilöinä. Johdata heidät koko ostopolun läpi tai luo myynnille liidejä. Laita markkinointi tekemään mitattavia tuloksia.

Markkinointi ja markkinoinnin automaatio

Olivat asiakkaasi sitten yrityksiä tai kuluttajia, odottavat he yhä yksilöllisempää viestintää ja palvelua. Samalla paine markkinoinnille tuottaa konkreettisia ja mitattavia tuloksia kasvaa. Markkinoinnin automaation ratkaisut auttavat vastaamaan näihin haasteisiin.

Marketing Cloud on kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin ratkaisu, jolla kuvataan ostajien polkuja ja huolehditaan asiakkaista yksilöllisillä viesteillä oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa. Pardot on ratkaisu, joka sopii tilanteisiin, jossa markkinoinnin on tarpeen hoivata (nurturoida) kontakteja ja tuottaa myynnille laadukkaita liidejä.

Molemmat ratkaisut integroituvat saumattomasti Salesforcen muihin tuotteisiin (esimerkiksi Sales Cloud ja Service Cloud), jolloin kaikki järjestelmään kirjatut tiedot ovat markkinoinnin käytettävissä ja toisaalta myynnillä ja asiakaspalvelulla on täysi näkyvyys markkinoinnin toimenpiteisiin.

Markkinoinnin automaatiojärjestelmät mahdollistavat myös markkinoinnin mittaamisen. Lisäksi mittaamisen avuksi voidaan tuoda Salesforcen tarjoamia monipuolisia analytiikkatyökaluja.

Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Lue lisää: Markkinoinnin automaation käyttöönotot | Markkinoinnin automaation hyödyntäminen | Jatkuva kehitys | Analytiikka ja tekoäly | Markkinoinnin ja myynnin integraatio

Yksilöllinen asiakaskokemus kuuluu kaikille

Kuluttajat haluavat, että heitä kohdellaan yksilöinä. Lue oppaasta, kuinka markkinoinnin automaatio mahdollistaa yksilöllisen asiakaskokemuksen suurillekin joukoille.

Lataa ilmainen opas!

Markkinoinnin automaatio tuo markkinoinnin ja myynnin yhteen

Markkinoinnin automaatio auttaa tuomaan B2B-markkinoinnin samaan prosessiin myynnin kanssa.

Biitin Head of Marketing Jarmo Tuutti kirjoittaa blogissa aiheesta lisää. Käy lukemassa teksti tai katsomassa video!

Lue kirjoitus täältä
Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin automaation käyttöönotot

Autamme ottamaan Salesforcen tarjoamat markkinoinnin automaatiojärjestelmät (Marketing Cloud ja Pardot) käyttöön ja integroimaan ne tarvittaessa osaksi muita Salesforcen ratkaisuja tai kolmannen osapuolen ratkaisuja. Toimimme ketterästi, jolloin parhaat ominaisuudet saadaan nopeasti käyttöön ja ratkaisu tuottamaan hyötyjä heti.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin automaation hyödyntäminen

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotto ei ole vain teknologiaprojekti, vaan vaatii myös organisaation näkökulmasta uusia käytäntöjä ja toimintamalleja. Autamme määrittelemään, millaisia toimenpiteitä järjestelmän avulla voidaan tehdä ja kuinka se istuu osaksi yrityksen muuta markkinointia. Tähän sisältyvät myös esimerkiksi ostajapersoonien ja -polkujen määrittely.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Jatkuva kehitys

Markkinoinnin järjestelmiltä vaadittavat tarpeet muuttuvat jatkuvasti. Samalla Salesforce julkaisee säännöllisesti uusia ominaisuuksia tuotteisiinsa. Autamme kehittämään käyttöönotettua ratkaisua ketterästi ja tuomaan uusia hyödyllisiä ominaisuuksia käyttöön.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Analytiikka ja tekoäly

Salesforcen alustalta löytyy monipuoliset työkalut laajempaakin analytiikkaa varten. Samalla Einstein-tekoälystä löytyy jo nyt käyttökohteita myös markkinoinnissa.

Salesforce-ratkaisut ja -konsultointi

Markkinoinnin ja myynnin integraatio

Varsinkin B2B-liiketoiminnassa markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on nykyisin yhä kriittisemmässä osassa. Autamme saamaan yhteistyön käyntiin sekä työkalujen että käytäntöjen osalta.

Salesforcen ratkaisut käyttöön ketterästi

Olemme auttaneet asiakkaitamme hyödyntämään Salesforcen teknologioita jo yli vuosikymmenen ajan ja olemme Salesforcen Gold Consulting Partner. Käytämme mielellämme ketteriä toimitusmenetelmiä, jonka ansiosta uutta ratkaisua pääsee hyödyntämään nopeasti. Emme jää syytämään ulos kalvoja, vaan viemme asiat käytäntöön ketterästi

Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme asiakkaitamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta. Haluamme, että saat ratkaisustasi parhaan mahdollisimman hyödyn irti – mahdollisimman nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Pardot

Pardot

Pardot on Salesforcen markkinoinnin automaation työväline, jonka vahvuus on erityisesti verkkosivuvierailijoiden tunnistamisessa, liidien tuottamisessa ja hoivaamisessa. Pardot on sulautettu osaksi Sales Cloudia, joka mahdollistaa myynnin ja markkinoinnin saumattoman yhteispelin. Lisäksi Pardotilla voidaan helposti kohdentaa sähköpostimarkkinointia sekä jo olemassa oleville että tuleville asiakkaille.

biit corner Lue lisää Pardotista
Marketing Cloud

Marketing Cloud

Marketing Cloud on Salesforcen markkinoinnin automaation työkalu, jonka vahvuus on asiakassuhteen yksilöllinen hoitaminen ja brändin rakentaminen. Asiakkaan polkujen helppo mallintaminen, monikanavaisuus ja viestinnän oikea-aikaisuus ovat Marketing Cloudin vahvuuksia ja erottavia tekijöitä.

Marketing Cloudin hyvä integroitavuus takaa sen, että kaikki asiakassuhteen kehittämisessä tarvittavat tiedot ovat markkinoinnin käytössä. Marketing Cloud on tehokas markkinoinnin työväline, mutta lisäksi sen avulla on helppoa lähettää myös operationaalista viestintää. Voit esimerkiksi hyödyntää brändisi mukaista ilmettä ja lähettää tilausvahvistuksesi Marketing Cloudista.

biit corner Lue lisää Marketing Cloudista
Mikko Pirinen

Haluatko lisätietoa?

Mikko Pirinen

Head of Marketing Automation

contact phone+358 (0)50 403 3358

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.