–Field service?

From cost to competitive advantage.

Kenttätyön tarkoitus on tarjota asiakkaan tarvitsema palvelu oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Onnistuneet asiakaskohtaamiset ja asiakkaan auttaminen muuttavat nykyaikaisen kenttätyön kustannuksesta kilpailueduksi.

Kenttähuolto ja -palvelu

Kenttähuolto, kenttäpalvelu tai kenttätyö (field service) tarkoittaa käytännössä mitä tahansa kentällä tehtävää työtä, esimerkiksi huoltotyötä, asennuksia, tarkastuksia ja kotipalveluita. Usein kokonaisuuteen osallistuu useita eri osapuolia, kuten palvelupyynnön lähettävä asiakas tai kone, asiakaspalvelija, työnjohto ja kenttähenkilöstö.

Kenttätyön kehittäminen kasvattaa asiakastyytyväisyyttä, kun yritys pystyy palvelemaan asiakkaitaan tehokkaammin ja paremmin. Asiakas saa oikean palvelun oikeaan aikaan, toiminta on läpinäkyvää ja esimerkiksi palveluraportti voidaan lähettää asiakkaalle välittömästi.

Myös yrityksen oma toiminta tehostuu, kun yritys nostaa kentällä toimivan henkilöstön käyttöastetta muun muassa paremmalla työnohjauksella ja henkilöstön tehokkaammalla ajankäytöllä.

Samalla yrityksen liikevaihto kasvaa, kun laskuttaminen selkeytyy ja kenttähenkilöstö pystyy myymään lisäpalveluita. Nykyaikaiset field service -ratkaisut mahdollistavat myös kokonaan uusia liiketoimintamalleja.

Haluatko lisätietoa nykyaikaisesta kenttätyön johtamisesta? Ota yhteyttä!

–Interesting content?

Delivered to your inbox.

Biit HUBissa mielenkiintoista sisältöä asiakaskeskeisyydestä ja Salesforcen ekosysteemistä.
> Käy tutustumassa ja tilaa uutiskirje!
Parempi asiakaspalvelu

Parempi asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu näkee heti kaiken olennaisen tiedon, mukaan lukien sopimusten vaatimat aikarajoitukset. Näin huoltopyyntö voidaan luoda heti yhteydenoton aikana.

Parempi työnohjaus

Parempi työnohjaus

Järjestelmä on ajan tasalla kenttähenkilöstön aikatauluista ja suosittelee aikataulut ja henkilöstön sijainnin huomioiden parasta toimintatapaa. Kaikki tämä voidaan automatisoida.

Mobiiliratkaisut valmiina

Mobiiliratkaisut valmiina

Kenttähenkilöstö pääsee mobiilisovelluksen avulla käsiksi kaikkeen tarvittavaan tietoon ja voi ottaa vastaan asiakkaan kuittauksen sekä laatii huoltoraportin kentällä. Kaikki tieto kulkee reaaliaikaisesti sitä tarvitseville, myös asiakkaalle.

Tee kenttätyöstä kilpailuetu

Voimme auttaa yritystäsi kehittämään kenttätyötä. Tämä tarkoittaa uusien toimintatapojen kehittämistä, oikeiden työkalujen käyttöönottoa ja jatkuvaa kehittymistä kohti entistä vahvempaa asiakaslähtöisyyttä.

Hyödynnämme toimituksissamme ketteriä menetelmiä, jolloin asiakkaamme pääsevät uuden ratkaisun hyötyihin käsiksi nopeasti, ilman suuria alkuinvestointeja. Ota yhteyttä ja katsotaan, kuinka voisimme auttaa!

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Field Service Lightning

Field Service Lightning

Salesforcen Field Service Lightning on Service Cloudin osana tarjottava huoltotoiminnan ratkaisu, jolla huoltohenkilöstö kytketään osaksi asiakaspalvelua, oli kyse sitten kolmesta tai 3 000 huoltoyksiköstä.

Kaikki tämä tapahtuu Salesforcen pilvipalveluna tarjottavan alustan avulla, joka tarjoaa täydellisen 360 asteen kuvan asiakkaaseen koko asiakkaan elinkaaren aikana.

biit corner Lue lisää Field Service Lightningista
Antti Kuhmonen

Haluatko lisätietoa?

Antti Kuhmonen

Director, Field Service solutions

contact phone+358 50 590 3497

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.