–Customer service?

Just how your customer wants.

Asiakkaan uskollisuuden voittava personoitu asiakaspalvelu tarjotaan siellä, missä asiakas sitä haluaa. Useiden irrallisten kanavien ja järjestelmien käyttö johtaa kokonaiskuvan pirstaloitumiseen.

Asiakaspalvelu

Asiakkaiden asiakaspalvelulta odottama taso nousee jatkuvasti, oli kyse sitten kuluttajista tai yrityksistä. Yhteydenottoja tulee lukuisista eri kanavista, kuten sähköposti, puhelin, verkkosivujen lomakkeet ja sosiaalisen median kanavat. Personoidun ja nopean asiakaspalvelun tarjoaminen on yhä tärkeämpää.

Nykyaikaisen asiakaspalvelun ansiosta asiakastyytyväisyys paranee, kun asiakkaat saavat henkilökohtaista ja nopeaa palvelua kaikissa kanavissa. Dialogi voi jatkua saman asiakkaan kanssa eri kanavissa.

Samalla asiakaspalvelun toiminta tehostuu, kun kaikki tarvittava tieto on saatavilla välittömästi. Itsepalveluportaalien ja asiakasyhteisöjen avulla asiakas voi löytää ratkaisun ongelmaansa itsenäisesti.

Kun asiakaspalvelun ratkaisu on samalla alustalla myynnin ja markkinoinnin järjestelmien kanssa, on kaikilla osapuolilla käytettävissä kaikki tarvittava tieto. Näin esimerkiksi myyjä tietää tarkasti, mitä omassa asiakkuudessaan tapahtuu. Tai yhteydenotto voi käynnistää lisämyyntiä aikaansaavan polun markkinoinnin automaatiojärjestelmässä.

Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!

Sukella syvemmälle Salesforcen maailmaan!

Tutustu Biit HUB:n sisältöön

Haluatko sukeltaa syvemmälle Salesforcen maailmaan? Julkaisemme Biit HUB:ssa monipuolista sisältöä liittyen Salesforcen ekosysteemiin ja siihen liittyviin ilmiöihin.
> Käy tutustumassa ja tilaa uutiskirje!
Asiakaspalvelua kanavasta riippumatta

Asiakaspalvelua kanavasta riippumatta

Asiakas voi olla yhteydessä asiakaspalveluun kanavasta riippumatta. Dialogi jatkuu puhelinsoiton jälkeen esimerkiksi sosiaalisessa mediassa tai sähköpostin välityksellä.

Tarpeellinen tieto käden ulottuvilla

Tarpeellinen tieto käden ulottuvilla

Asiakaspalvelulla on aina ajantasainen tieto asiakkaan historiasta, kuten tehdyt ostot, sopimukset tai aikaisemmat ongelmat ja yhteydenotot.

Kehittyneet analytiikkaominaisuudet

Kehittyneet analytiikkaominaisuudet

Kehittyneiden raportointi- ja analytiikkaratkaisujen ansiosta asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen onnistuu helpommin.

Kehitä asiakaspalvelua ketterästi

Voimme auttaa yritystäsi kehittämään monikanavaista ja henkilökohtaista asiakaspalvelua hyödyntäen Salesforcen tuotteita. Onnistunut käyttöönotto on kuitenkin paljon muutakin, kuin järjestelmän konfiguraatiota. Autamme tuomalla mukaan parhaita käytäntöjä ja tukemalla organisaation muutosta.

Hyödynnämme toiminnassamme ketteriä toimitusmenetelmiä, jolloin säästyt suurilta alkuinvestoinneilta ja pääset kiinni uuden ratkaisun hyötyihin nopeasti.

biit corner Lue lisää palveluistamme...
Service Cloud

Service Cloud

Service Cloud on Salesforcen ekosysteemiin kuuluva pilvipohjainen asiakaspalveluratkaisu, joka mahdollistaa monikanavaisen asiakaspalvelun ja nopeamman asiakastapahtumien ratkaisun.

biit corner Lue lisää Service Cloudista
Olli Timperi

Haluatko lisätietoa?

Olli Timperi

Solutions Director

contact phone+358 40 534 0295

contact emailetunimi.sukunimi@biit.fi

biit corner Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö oheisella lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.