Kymmenen syytä valita Salesforce CRM (osa 1/2)

Markkinoilla on tarjolla lukemattomia eri CRM-vaihtoehtoja. Valtavasta tarjonnasta huolimatta rohkenemme väittää, että juuri Salesforce on paras tarjolla oleva CRM-ratkaisu. Se on ollut sitä jo usean vuoden ja kaikki ennusmerkit näyttävät siltä, että kovinkaan montaa varteenotettavaa haastajaa ei ole näköpiirissä.

Miksi Salesforce on niin ylivoimainen?

Tähän löytyy lukuisia eri syitä, joista listasimme mielestämme 10 tärkeintä. Tässä syyt numero 1-5:

1. Asiakas on aina Salesforce CRM:n toiminnallisuuden ytimessä

Aidosti asiakaslähtöinen tekeminen sekä laadukas ja aina ajan tasalla oleva asiakastieto lisää tutkitusti Salesforce CRM:n valinneiden yritysten myynnin tehokkuutta, liikevaihtoa sekä asiakastyytyväisyyttä. (Salesforcen asiakaskokemuksien mukaan: 41 % kasvanut liidien määrä, 38 % kasvu liidien asiakkuuksiksi muuntamisessa, 36 % kasvu myynnin tuottavuudessa, 26 % kasvu voitettujen kauppojen määrässä ja 27 % myyntituoton kasvu).

Salesforce_Improvement_figures.png

2. Salesforcen käyttöönotto ja muokkaaminen yrityksesi tarpeisiin on helppoa, nopeaa ja kustannustehokasta

CRM:n ydin eli asiakkuustietojärjestelmä on erittäin pitkälle kehitetty, joten kalliit ja aikaavievät muokkaustarpeet ovat yleensä äärimmäisen vähäisiä. CRM:n myynti- ja asiakkuushallinnan toimenpiteet ovat siis jo lähtökohtaisesti erittäin kehittyneet, helppokäyttöiset ja monipuoliset.

3. Salesforcen integrointi on helppoa ja nopeaa

Integrointi on aina sujuvaa jo olemassa oleviin yrityksesi it-järjestelmiin Salesforcen edistyksellisten rajapintojen johdosta. CRM on siis helppo saada keskustelemaan muiden liiketoimintajärjestelmien kanssa! Tämä säästää rahaa käyttöönotossa ja rikastaa asiakasdataa sekä parantaa tiedolla johtamisen työkaluvalikoimaa.

integration.png

4. Salesforcen huippuunsa hiottu, skaalautuva pilvipalvelumalli ei sido yrityksesi laite- tai henkilöresursseja

Markkinoiden edistyksellisin pilvipalvelumalli tuo suoria kustannussäästöjä niin käyttöönotossa kuin ylläpidossa, ja on aina linjassa kulloistenkin tarpeidesi kanssa. Lisäksi pilvipalvelumalli mahdollistaa sen, että CRM on aina käytössänne kaikissa paikoissa ja kaikilla päätelaitteilla.

Salesforce_SalesCloud.png

5. Salesforcen myyntiprosessin kokonaishallinta on tehokasta ja kaikki hoituu yhdestä paikasta ja yhdellä työkalulla

Salesforcen asiakkuudenhallintaa ja myyntiprosessia tukevat toiminnot kattavat koko myyntiprosessin aina kontaktien hankinnasta after sales -toimenpiteisiin ja myynnin raportointiin. Et siis tarvitse erillisiä järjestelmiä prosessin eri vaiheisiin vaan CRM:n avulla hoidat koko myyntiputken alusta loppuun.

SalesProcess.png

 

Pyydä lisätietoja

Lisätietopyyntö

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn