Trust Kapitalin laskutuksen ja maksuvalvonnan palvelut voidaan nyt integroida Salesforce-asiakkuudenhallintajärjestelmään (CRM). TrustPoint-Salesforce -laskutusintegraation avulla voidaan tehostaa yrityksen laskutusprosessia ja automatisoida laskutuksen ja maksuvalvonnan tehtäviä. Ratkaisu on suunniteltu erityisesti PK-sektorin B2B-yrityksille.

Trustpoint
Sähköisistä laskutusjärjestelmistä on tullut yritysten tärkeimpiä taloushallinnon työkaluja. Yritykset hoitavat osto- ja myyntilaskunsa hyödyntämällä järjestelmiensä asiakaskohtaista laskutusinformaatiota sekä erillisiä laskutuspalveluita. Laskutuksen nopeuttaminen ja tehostaminen on tärkeää, jotta yritykset voivat keskittyä ydinosaamiseensa tukitoimintojen kärsimättä.

Haaste:
Useissa yrityksissä asiakastietojärjestelmä (CRM) ja laskutusjärjestelmä eivät kommunikoi tehokkaasti keskenään. Laskutuksen kannalta tärkeät asiat, kuten asiakaskohtaiset hinnat, laskutusosoitteet ja laskutettavat tuotteet joudutaan siirtämään manuaalisesti asiakastietojärjestelmästä laskutusjärjestelmään, ja mahdollisesti vielä kirjaamaan yrityksen kirjanpitoon. Useat manuaaliset vaiheet hidastavat laskutusprosessia ja lisäävät inhimillisten virheiden mahdollisuutta.

Ratkaisu:
Tehokkaan laskutusprosessin kulmakiviä ovat manuaalisten vaiheiden vähyys, datan virheettömyys ja prosessin seurattavuus. TrustPointin ja Salesforcen laskutusintegraation avulla yritys voi minimoida laskutukseen liittyvät rutiinityöt, automatisoida muistutus- ja perintätoimet kustannustehokkaasti ja nopeuttaa kassankiertoa. Trust-laskutuspalvelu sopii kaikille laskuja lähettäville yrityksille laskutusmäärästä riippumatta. Palvelu sisältää koko laskutusprosessin laskun toimituksesta maksuvalvontaan asti.

Lisätietoja aiheesta, hinnoittelusta sekä toteuttamisesta täältä.

 

Pyydä lisätietoja

Lisätietopyyntö

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn