Smart customer companies.

Autamme suomalaisia yrityksiä kehittymään asiakaskeskeisiksi yrityksiksi.

Smart customer companies.

Autamme suomalaisia yrityksiä kehittymään asiakaskeskeisiksi yrityksiksi.

Asiakaskokemus ei ole enää kilpailuetu. Se on elinehto. Voittavan asiakaskokemuksen rakentamisessa jokaisella kohtaamisella on merkitystä. Asiakaskokemus ei kuitenkaan synny itsestään, vaan vaatii taustalle asiakaskeskeisesti toimivan organisaation.

Me Biitillä autamme asiakkaitamme kehittymään asiakaskeskeisiksi yrityksiksi. Tämä tarkoittaa sekä oikeaa suuntaa organisaatiolle, että oikeita työkaluja ja käytäntöjä, jotka mahdollistavat voittavan asiakaskokemuksen tarjoamisen. Työkaluina käytämme Salesforcen tuotteita.

Biit perustettiin vuonna 2007 auttamaan organisaatioiden päivittäistä toimintaa asiakaslähtöisesti ja ketterästi. Salesforce valittiin Biitin käyttämäksi teknologiaksi, koska se oli jo 10 vuotta sitten alan edelläkävijä. Salesforcen pilvipohjainen ratkaisu edesauttaa ketterää kehitystä ja liiketoimintahyötyjen nopeaa saamista.

Emme kuitenkaan keskity vain teknologiaan, sillä asiakaskokemuksessa on kyse ennen kaikkea ihmisistä. Salesforcen tuotteisiin pohjautuvien ratkaisujen toimittamisen lisäksi autamme asiakkaitamme saamaan kaiken näistä irti.

Biit on…

Biit on ketterä

Ketterä

Ketteryys on rakennettu syvälle Biitin DNA:han perustamisesta lähtien. Ketterien menetelmien ansiosta ratkaisut saa käyttöön aikaisemmin ja pienemmällä riskillä.

Biit on läsnä

Läsnä

Työskentelemme lähtökohtaisesti aina asiakkaan tiloissa asiakkaan henkilöstön kanssa yhdessä. Näin asiat etenevät ripeästi ja kommunikaatio pelaa.

Biit on osaava

Osaava

Panostamme erityisen paljon henkilöstömme koulutukseen, joka näkyy mm. suurimpana määränä Salesforce-sertifikaatteja Suomessa suhteessa henkilöstön määrään.

Ole meihin yhteydessä, kun haluat…

  • Salesforcen tuotteista nopeasti hyötyä. Me emme jää suoltamaan ulos kalvoja, vaan lähdemme asiakkaan kanssa tiiviissä yhteistyössä tekemään nopeasti ja ketterästi konkreettista hyötyä tuottavia asioita. Ratkaisun käyttöönoton lisäksi voimme hoitaa tuen ja jatkokehityksen.
  • Kaiken irti Salesforce-ratkaisuista. Jo käytössä olevaa Salesforcen ratkaisua voi kehittää helposti moneen suuntaan muun muassa laajentamalla ja tehostamalla nykyistä käyttöä, automatisoimalla prosesseja, rakentamalla sen päälle yhteisöjä ja kehittämällä kokonaan uusia sovelluksia. Tunnemme Salesforce Platformin hyvin ja voimme selvittää kanssasi, mihin sitä teillä kannattaa käyttää ja millaisia sovelluksia sen päälle kannattaa kehittää.
  • Kehittyä asiakaskeskeiseksi yritykseksi. Asiakaskeskeisen yrityksen on tärkeää rikkoa siilot ja katsoa asioita asiakkaan matkan näkökulmasta. Tämä tarkoittaa asiakaskeskeisiä käytäntöjä ja työkaluja koko asiakkaan matkalle. Me voimme auttaa tämän kanssa.

Biit pähkinänkuoressa

  • Perustettu: 2007 (työntekijöiden omistuksessa)
  • Ensimmäinen suomalainen Salesforcen kumppani
  • Luottoluokka: AAA
  • Salesforce Silver Consulting Partner
  • Liikevaihto: 3.3 Meur (2016)
  • Työntekijöitä: 40